Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Friday, December 30

Kawansaya WirawatiNegara !

Assalamualaikum & Hi All :)

Maka tahniah kepada kawan kawan kita yg bakal menjejakkan kaki beserta seluruh anggota badan ke
 Program Latihan Khidmat Negara . Waaaaah , hebakk kawang mung *keningkening Hello , sister . Anda adalah antara lepasan SPM yang bertuahh - DOH . Like seriously , aku Naaaaak sangat pegi tahu ? Tapi apakan daya , nama aku tk glamer kot . HAHA . boleh kuruss bhai , tk gitu pak munawehh ?
akukebaskhasuntukKalianSemua:)


Sekurang-kurangnya kalian melakukan aktiviti yang berpekdah . dan berkenalan dgn teman baru . Menyebarkan dakyah bahawa korang ada kawan yg Ohsem iaitu aku dekat sini . huehue . Seronok wehh . aku gerenti . Korang akan dapat buat benda yang aku tak buat . Pengalaman yang datang kepada anda . Seterusnya korang boleh berlagak dekat aku seraya mengatakan korg lebih Ohsem daripada aku *berani kau ckp mcm tu , aku cincang -.-


OMGEEE !! Aku tabik potato springggg ah kalau kau buad benda alaah ni . Ohh Yeaaaah *anggukCheer
Last words drpd aku adalah , kau mesti hebakk disana serta buad ramai kawan , tp jgn lupa aku . Semoga jadi lebih hitam daripada biasa . Well , Mesia panas you see :p

No comments: