Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Monday, January 9

901?

Assalamualaikum & Hello U'olss :D

UPU FASA 2 HERE !!
klik link diatas

Anda dipersilakan isi borang secara atas talian ini bermula hari ini 
9JANUARI2012 sehingga 2APRIL2012 .
Jangan risauu , jangan gopoh , jangan gejolohh , jangan rakuss . Lepas dapat result nanti punng bole isi lagi . Tapi , bak kata pepatah , sediakan payung sebelum hujan . Takut nanti JAM pulokk line kan ? And yess , this time NO UNIK ID is needed . Kalau hilang pandai pandai la cari dkat UBK sekolah korgg .

Okay settle . settle spread the news jehh . aku tk buat pilihan lagi . BANYOKK bebenor pilihan kan . pening kepala I nak pilih . *kau ingat ni sopping spree ? Hal seperti membuatkan aku meminta pendapat kepada teman teman di MukaBukuus .


dah mai dah perah-santan diaaa -.-

Aku bukak je tab yg kena isi banyak-banyak sampai 8 pilihan tu kan . aku pandang dia , dia pandang aku *OMGEE ! Dia ada mata kehh ? scawwy nyeww Endingnyaa adalah seperti ini 

 kosong tidak berisi sampai ke sudah . 

Maka aku decide untuk menjalankan penyelidikan *kunuuun  pada bulan ini dan seterusnya membuat keputusan dalam bulan dua tahun masihi .

Di kesempatan ini juga , saya SITI FARHANAH BT NORAZHAR&SAIBATUL SALAMIAH ingin mengucapkan ribuanjutaanbilionantrilionan TERIMA KASIH kepada kawan-kawan yg kita sayang atas ucapan , nyanyian , doa yang kalian berikan kepada saya . 

P/S : 8JANUARI2012 , usia saya 18 tahun .





No comments: