Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Saturday, January 7

hujan di tengah hari , al kisaaah

Assalamualaikum U'olss Semua :)

So , di hari mulia ni Cik Kiah nak mengajak para penonton semua bersama sama Cik Kiah terjah dapur retiss baru kita yang popular lagi bergetahh !@!#@*(*&^#@F!@#^&*&^GI&^

siaran tertunda . kau tk bayar bil

Alhamdulillah kawan-kawan yang kita sayangg yea , dapat lagi kita bertemu dalam taipan baru pada kali ini . Aku ingat lama lagi baru kita bersua . Baru aku bajet konon nak kata busy sampai tk sempat na update belog ke nak kata sorry sebab biar belog berhabuk ke bersawang ke *aku perli ni -.-

Okay , aku ni sejak jadi rajin ni kan , malas betul nak dengar orang bercerita pasal orang lain . Aku ni mmg lah tk reti berpolitik *belum bergelar mahasiswa , bro Aku ni jugak tak reti nak tafsir isi hati orang . Yalah , rambut sama hitam tapi hati lain lain . Tapi kalau rambut dah blonde tu ? *speechless

Kata dulang paku serpih , kata orang , dia yang lebih .

Okay dah . main point post ni actually na kata aku dah tak kerja . Ha'ah , aku sempat kerja dua hari . Hoi , jgn fitnah kata aku pemalas eh . Kan aku dah kata aku rajin sekarang *emo-emo

No comments: