Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Wednesday, January 11

tkda kerja , cari kerja


sebelum tidur kami baca doa . tapi tak dapat tidur jugak . suruh k.enny nyanyi lagu ni :)
rinduuu :')

aku pun tk ingat sejak malam bila yg aku tk bole tido . lalu aku menyuruh k.enny nyanyi lullaby utk aku . dia pun stat nyanyi . dalam hati aku berdetik ' ape kejadahnyaa lagu cinta , lagu lama pulak tu '
Pada mulanya aku menggelakkan k.enny . Hal ini kerana aku merasakan perasa lawak dalam lagu diatas. Tapi ternyata lagu ini berkesan sebagai ubat tidur tanpa membahayakan buah pinggang aku .

Aku pasti akan tertidur sblum k.enny habis meng-lullaby aku . Oleh sebab itu , dalam video diatas . apabila nak ending tu lirik berteraburr -.-

Video diatas turut featuring AyamVillage .
suara aku sengaja dipayaukan sebab aku tahan panas sebab kipas litar terbuka .

No comments: