Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Wednesday, January 4

I feel so gay :)

Assalamualaikum and Hello Ohsem Buddiess :)

Astaghfirullahal'azim , apa gay-gay si Nana ni ? geli laa wehh -.-

Baguss kalau korg think that way , but opssie sorrayy darling . Gay itu membawa maksud gembira yeaa . *kaudahtahusenyapp  Teringat aku sewaktu belajar dalam tingkatan dua ke tiga . Alaa , yg kita belajar novel Phantom of the Opera ke Dr.Jekyll & Mr.Hyde tu ntah . okay tk ingat *teruk betul memori aku -.- Page pertama ada phrase ' I feel so gay ' ni , if I'm not mistaken laah . Havoc ala ala buah avocado semua orang kan . Klaka sioddeh*qalqalah disitu Semua kata novel tk elok digunakan dlm PnP . Ada ckp novel tuu cool . and if I'm not mistaken again , I asked teacher bout the phrase and she explained to us . She said ...  Okay skrg tu bukan point aku punnng -.-

Aku mmg na kongsi pendapat aku pasal GAY hapakjaddah ni kan . Well , aku kan dulu *Omaigodd , dah bole taip dulu sekolah semua gadis . So , tkdelah benda haram mcm ni . Tkda Tkda . *Yea lettew . Tp lesbian ada kan ? Astaghfirullahal'azim , tk baik ckp mcm tuu *smbil buat muka innocent But well , I'm not going to comment bout that sebab itu bukan point aku ponnn -.-

Hoiitt , apa point kau sebenarnyaa huh ? Alif Nun Nun Wau Ying -.-

Wuuhuu , rileks lah BROw . 

Semalam aku layan HalaqahTV9 tu kan . Isu dia pasai menatang hapakjaddahharam ni la *nak kait pasal mamat petronas tu lah kan ? Jawapan aku adalah MUNGKIN . Cerita mamat tu tu actually trigger isu ini mula diperbahaskan . Ustaz tu kata , kt Mesia ni dah makin ramai manusia yg songsang ni . Kau pikir ni benda kecik bole buat main mcm Tora *ape kena mengena Tora -.-

Part geli yg masih terngiang kt dalam pale otak aku adalah pasai dkt TmnTskPermaisuri , tiap mlm tk kurang 20 psgn gay buat aksi songsang terlampau dorg ni . Pahtu dkt KLCC pulok dkat toilet dah ada yg menunggu untuk aksi songsang terlampau itu . Apaa nak jadi dunia ini ? Aku bukan nak buat gempak ke apa . Cuma nak bagitahu korg benda ni makin kian melampau . Ingatkah korg lagi kisah kaum Luth ? Atas perangai mereka yg tk senonoh langsung ni . Allah telah menterbalikkan bumi tempat tinggal mereka . 

*Okay aku dah paham , so ape solusinya ?

Haaa , tu yg patut kita ambil tahu . Kalau ayat klise nyaa . Kita bg nasihat *aku tkdak kwn gayy Aku pun takdak -.- Tapi kalau ada yg mula main main buad benda lebih drpd seorg kawan , kita ehem-ehem lah dia , siku-siku lah dia . Yang paling penting jangan bwk mulut kat orang . Dan jgn kita pulau depaa ni . Sifat seorang muslim tu kan indah . Kita jadi la kawan dia . Jgn pandang serong . Kalau dah tk reti sangat , jgn ambik part . Biakk pi ja depa tu . Tp , kita mintalah bantuan mereka yg lebih arif pasai agama . 

Okay gengg , aku pun bukan terer mana mengenai perkara ini . Ilmu pun tk cukup lagi . Ni sekadar berkongsi fikiran . Tapi kalau korg ada pendapat atau solusi atau pengalaman? bolee laa cerita kt aku . aku pun dah lama tk denga cter hot ni . AH-HAH *keningkening    




P/S : Aku dah mula kerja :) Oh , BTW . pesal Zamir MasterChef Malaysia tu mcm hotsetap je lately . Aku tk kenal pungg -.-


No comments: