Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Tuesday, January 10

bakatMalaysia

 I should go ! I should go ! Should I go ? You kan nak jadi retisss , pilih auntie RamlahRam okayy




Hey and Assalamualaikum U'olss-eh !



Kerja saya hari ini adalah menggodek-godek TiubAwak *bukan nama sebenar  Maka banyak perkara shenonoh yang kita tengok . Ekceli niat sebenar nak edit video yg TiubAwak telah me-mute-kan audio satu video aku yg selayaknya telah dilancarkan pada malam tahun baru masihi yang lalu . Aku mengambil masa 10 hari untuk menghilangkan tekanan jiwa berkenaan hal itu . Hari ini aku kembali , tapi aku termasuk simpang empat blakang MydinBazarPutrajaya *punn boleeh

Aku tahu semua pun dah tahu pasal lagu ni , tapi aku nak share jugek dalam post kali ini . Hade Haku Khesah Che Gayahh *sambil kunyah chinggam





tknokk bukak ? tkpo dehh . tk kesah punng . Tingkatkan prestasi , Kurangkan kontroversi OK !

Aku layan jugek ni video baru abgKYO Propaganda nihh. RosyamNor patut tgk dorg ni laa . Pakat jadi stuntman pun aku rasa layak . Talented ppl lah depa nih .



ni episod dua , nak yg satu ? pi search sendiri la BRO . jangan malas . Malas itu makanan setann !

May Peace be Upon Youu :D

No comments: