Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Wednesday, December 1

alhamdulillah ,



yaayy yaaayy :)
dah dapat senyum macam gmba kat atas neeh .
asal terbalik ? hehe , saje
bagitau yg aura kegilaan tu dah kembali . HAHA
syukur sgtt ouh , penat laa muke masam :(
gembira sgtt sbb hati aku dah happy balik ,
badan pon dah sehadd ,
Alhamdulillah , thanks to Allah ,
aku pon dah tk nak ingat kisah duka lara dulu ,
na pandang depan jea ,
fokus dgn hidup aku , tknk pikir hidup org laen ,
tp kalo sesape ade probs na share tuu ,
aku sudi jea dngaa . *winkwink



*gambar hiasan semata :)


ouh yeah , sekarang ni nak STUDY :)
HAHA , Nana tipu ehh ?
tak laa study sangat , tapi balance kan dgn mainmain aku neeh ,
TAUBAT laa wehh -__-
target aku , ari ari na buad HWs n latihan ,
at least aku ade effort laa kan :)
alaa , bagi korg bnda ni normal en ?
aku tahu korg kat umah stadi , aku TAK .
baru nak sedar ni hah , asyek on9 jehh . huhu
tk kesah la kan , aku tahu aku na SPM !
tknk dah buad style zaman UPSR n PMR duluu ,
last minute study -__-
da tk bole pakai da formula tuh , haaish .






P/S : seronok tak tgk aku dah hepi ? HAHA ! perasan -__-



No comments: