Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Monday, December 27

flying kick ?


Assalamualaikum korgs semuaas :) Amboii , montok montok belaka ehh semua , mcm Pooh dah kan :P mentang mentang cuti skolaah . *kalau bukan bdk skola pon , still montok jugaak -__- . nak kene joging pusing Dataran Putra nehh . haa , kepada yg poket tebal sbb keje time cecuti neeh , Tahniah laa eh . baguslah korgg . asal tk ajak aku keje ? *mmg aku tknak pon keje , tapi na duit jehh , hikhik .

Okayy , disebabkan semalam Malaysia menang bola 3-0 dgn Indonesiaaa . aku pon tumpang gumbiraa lah , sbb ape ? sbb aku org Malaysia *perlu ke aku bgtahu bnda yg korg dah tahu . first half tu mmg tahan diri mencarut laah kan *eh , tapi aku benci mencarut , ckp besar jea neeh . Ingat na blaah jea kan , patu 2nd half tu mak suh aku lipat kaen dopan TV neeh . baru na chow , dah bg keje en *mmg lah aku tk tgk dkt stadium . setelah bbrapa helai baju aku siap lipat , ttibe GOAL !! OMK ! terkejut aku dnga bapak aku jerit . hailaa hailaa , aku pon teruskan perjuangan menonton aksi gebang penjaga gol Indonesia . alalala , kesian mata dye saket kene laser -___- . aku pon sambil tgn lincah lipat kain tu , dok membebel tk puas hati , blaa blaa blaa . OKAY dahh , GOAL !! lagi ? haihh , unbelieveable laah u know ? patu maen lagi , dok lari kejar bola sana sini , tanduk bolaa , langgar lari ? , jatuh tergolek golek sume *mulut time ni laju kunyah cekodok bilis mak aku buadd , yum yum . ehh ehh , Indonesia try na goal plaak en . heleh heleh , sipi jea tuh . tak masok . patu ttibe GOAL !!terbaek laah , tyme ni mmg aku jerit skali mcm ape ntah , naseb jiran sblah sume tkde . HAHA . dlm hati , dah laa tuh . menang lah tuu . oleh itu ? tuka channel . HAHA -_________-

Skrgg , na tggu hari rabu pulak ekk . lawan dkt Indonesiaaaa . layaaan :P


No comments: