Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Thursday, December 30

One of the historyy :)

I'm proud to be Malaysian . Yesterday . Today . Now . And Forever :)

TAHNIAH kpd pasukan kebangsaan Malaysia yg berjaya mem-perfume-kan name negaraa . especially Safee Sali , top scorer nihh *tepuk gendang kuat kuatt . Goalkeeper , Khairul Fahmi yg tangan cam ade magnet bolaa jehh *tepuk gendang pakai botol besaaa . Yang lain pon hebadd hebadd belaka . ini kan kerjaa sepasukaan . lupe pulak na credit nama Coach , K Rajagobal :) *tkde skandal skandal okayy . HAHA .

Hope kejuaraan dapat diteruskan . lpas ni maen World Cup bole ? tggi cecitaa aku . tak salah ade impian kan ? aku tgk dorg maen sehabes baek , kene tackle smpai tergolek golek . kene tolak , injured segala bagai . tak mustahil lahh . AMIN :)

Aku pon ttibe semangat jehh na fight dptkan yg terbaik utk SPM 2011 nih . kalau tk dpt straight A+ pon tkpe , asalkan aku dah usaha the best . aku nak jadi rajin laahh lepas ni *yea , aku mmg pemalas selama nihh . ish ish ishhh . Doakan aku ehh semuaa , aku pon doakan korgg jugek . ni bukan tujuan na saiko ke ape . tapi dah realiti kann . tapi jgn gusarr . pasni aku tknk story mory pasal SPM nihh . *kotlaah

Cuti ade baki bbrapa hari lagi *ehh , esok satu Malaysia cuti sbb Bolaa :) . Oleh itu , ayuhhlah kite ronggeng sepuas puasnyaa . tk payah na stress sgt na pikir na balik asrama *bagi yg berkenaan . Fikir yg best best seperti , ' yeaah , aku seniorr ' , ' siaplah kaw junior kuu ' ataupunn ' syok ni gegossip face-to-face ' dan sebagainyaa .

So , kitaa
ENJOYY :)

No comments: