Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Friday, December 10

BIG family trip to Johor

Assalamualaikum anda-anda :)
semalam dan semalam punye semalam kitorg pegi Johor ,

buadd ape ?
makan angin *kembung perut haa ,
sambil ziarah mkcik n pkcik aku yg tggl kat sana ,

sorg dkat UTM Skudai , sorg lagi dkat Kota Tinggi .
haa , tahu tk kat mane ? jgn kate Johor , sekeh karang :P

tkpe tkpe , Google Maps ade kan ? pegi search .

kitorg stay dekat Desaru Damai Beach Resort . nombor bilik ? HAHA tk payah tahu ,
dah balik da pon

MasyaAllah , lawa betol laah tempat neeh ,
dekat gile dgn pantai , lama tk dnga bunyi ombak , waah waah . seronok neeh .

hilang segala kesedihan , kepenatan , kesakitan . HAHA . *aku tipu
nak smpai tmpat ni kene lalu ladang kelapa sawit bagai ,
sumpah jauh gile lah kan , banyak lori lagii , laju pulak tuu ,
tk jadi tido aku -_-
so smpai jea muke cam selenge jehh , nak tido nak tido . HAHA
tu yg gmba bawah neeh muke cam tk ikhlas jeh , pheeww


akhirnyaa , tk tido pon .
aku pon pegi join kanak kanak rebena yg syok mandi kat swimming pool .

yea yea , aku jadi kidssitter merangkap photographer dorgg ,

uuu ~ shoot dkt swimming pool bhai , msty seksi kan . aww aww .

hotak muu . bebudak laa , haaish .
comel comel blakaa , gelagat dorg sumpah lawak ,
lagi lagi Ammar , *yg gmbar bwh neeh . tahu tk dye takot air .
klaka gile , berminit minit tggu dye na masok
adek dye masok baru dye cam tercabar agaknyaa .
baru na join
itu pon memula dye paut dkat adek sepupu aku lagi sorg neeh , kesiann dye
dahlaa cetek na mati *bg aku laa ,
meh tgk aksi aksi merekaa :)



patu ttibe ' Kakak Nana ! Kakak Nana ! kite bole duduk dalam neeh ' dgn muke bangga dye aku pon ' yea er ? cube baring plak ' dye pon ' !~@!#!@#!$~!#$^$%&# ' HAHA naseb tk baring bbtol , lemas gak anak org ni kang ,


CAUTION ! FALLING COCONUT HAHA ,
menarek laah bnda neeh . suka aku :P

*tiada sebarang kelapa GUGUR sepanjang percutian ini :)
ademakk , great word selection laah .

*sorry gmba blurr , knape ? tnye adek aku . hissh -_-
sebelum balik , kitorg singgah dkat DOANA Frozen Foods *if im not mistaken mcm biasa , sume buad cam rumah sendiri . HAHA sumpah bising gler tmpt tuu , dah laa kecik kan . yg bebudak neeh plak pegi maen lari lari dalam neeh , HAHA


ONE BIG HAPPY FAMILY :)
mane Nana ? yea yea , dibelakang kameraa :)

ouh , yg ni tk semua neeh , ade ramai lagi yg tk join .

yg merajuk tknk amek gmba pon ade , HAHA

No comments: