Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Tuesday, December 14

GILAsquared

baru selesai jalanjalan blog atau lagi femes dgn name BLOGWALKING :)
penat wokk , serius penat jari aku scroll mouse nehh :P hikhik .
eh , tapi BEST lah . sebab semua blog tu ade style masing masing .
aku jea yg tkde STYLE . hampeh jehh -__-
mcm mcm story mory aku bace , betullah orang kata
' jauh perjalanan , luas pemandangan ' ehh , ade kene mengena tk ?
tk kesahh lah :P
mcm mcm jenis org pon ade kan , baru lah tahu perangai sbnr org tu kkdg ,
bak kata pepatah ( lah kot )
' tak kenal maka tak cinta ' yg ni bole pakai ehh :P

so sekarang , leher aku pon officially dah tegang .
mate pon dah mcm ape dah .
mcm tgk yg bnda hitam putih pusing pusing , ape name dye ekk ?
sorry la , aku neeh kuno sikit -__-
patu cam jari aku pon dah keras ketuk ketuk papan kekunci neeh dari tadi ,
bakteria da dtg gamaknyaa .
patu cam , OKAY ! DAH NANA ! CUKUP ! CUKUP !
serius dah :P
ADIOSS

No comments: