Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Tuesday, December 28

jantung pisang ?


hey palss :) aku tahu korg sehadd n aku pon sehadd *keningkening . tgk gamba swan tuuh . amboi amboi , pandai dah Nana cari gmba romantikus segala bagai skrggg . TETTT , Ohh-PuhhLeazz laa . HAHA . haa , jgn na dok gosip okayy :P

ekceli , kalau korg perhatikan dgn ' mata bogel ' korgg . korg nmpak Swan tu cintan cintun patu buat bntuk Love tu kan . *kalau kita buad pakai tangan bajet Korea tu kan . Okay , kalau Cinta ada kene mengena dgn Hati , btol tak ?

Aku na cter pasal Hati lah skrgg neeh , bukan hati ayam ke lembu yg mak korg selalu masak tuu *aku tk mkn organ dalaman neeh , tk baek utk otak . haa , back to matlamat sobonar , kpd sesapa yg mengenali aku msty na muntah hijau kalau aku kate aku ni BAIK HATI :) haa , tkpe tkpe . aku redha jela korg nak kate ape . tapi serius aku na jadi baik *na muntah lagi lah tuu . mentang mentang aku muke taiko mcm ni tk bole jadi baik ke ? hello , people changes laah -___- . tapi tapi , aku pun cam tak caya jea aku boleh jadi baik . alaa , tapi kan . mcm mane korg ukur someone tu baek ekk ?

yelaah kan , kkdg org kate . alaa , dye tuu muke jea saiko , tapi hati baik . kalau tak pon ; alaa , aku pakai jea seksi tapi aku solat tk tinggal tauu . yelaah kan , pepatah ada mengatakan
*buat gaya Karam Singh Walia sikit* rambut sama hitam , tapi hati lain lain . elehh , tapi skrgg rambut pon dah tk same hitam . HATI ? ntah kale ape lakk ek , tk kire lagi kalau yg mulut berasap mcm naga tk cukup bhn api *hisap rokok laah . otomatik laah hati dah tuka kale hitam , hmm -__- . susa kalau dah jadi tabiat kan ? na marah tkkn jadi punyaa , bagai mencurahkan air ke daun keladi *bangga
Karam Singh Walia dgn aku -___- .

hmm , kalau ikot pendapat aku laa kan , aku mmg susah na mengakui kebaikan org lain . bukan buruk sangka , tapi tak mudah percayaa . even , kawan baek sendiri . even dalam family sendiri -__- . org kate , aku pon kate ; nobody's perfect! . exactly , tapi kita bole cuba tutup kekurangan tu bukan . tak perlu rasanyaa kita menjaja hal buruk kpd org . *ape aku tulis ni ? hailaa hailaa . Pastu kan , org kate don't judge a book by its cover . obviously lah kan , kite tk bole na samakan buku dgn manusia lah kan . two really different things ohh . for me , I'm judging a book by its cover same goes to I'm judging a person by their attire ? . no offense peeps , aku tahu aku tak layak na judge korgg . plus , aku bukannya judge utk bgtahu sume org yg jgn kawan dgn korgg . aku buad camtu as guide for me to be a friend . aku taram jea kwn dgn sape ponn . aku tk memilih , but at the same time I know myself . *aku sedar laah aku sape :P

aku juga bukan manusia yg mudah jatuh hati *jatuh tangga ke longkang ke biasa dahh . tapi pernah laah , tipu lah tak . aku bukan robot laah . tapi , aku suke jejaka Koreaa jehh la pulakk . HAHA . *typical laah aku nih , Bosan -___- . yelah kan , jpg korg poyos poyos tunjuk gmba dorg kat aku , aku buad bodo , korg kate aku LES lah pulak . NO NO NO , Okayy ! tapi aku suke Kim Bum jeaa :P
*aku seorang yg setiaa , HAHA

No comments: