Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Wednesday, December 29

pengaruh mediaa :P

Selamat Hari Jadi kpd sesapa yg baru lahir hari ini -________- . *ni tkde kene mengenaa dgn sesapa ponn . saje merepekk :P *abaikan kata kata tadi :) Salam Sejahteraaa korggss

al kisahnya berbunyi begini , prrrttt *sape kentut pegang tikustikus . haa , kantoi :P . okay na gossip nih , tadi lpas balik tusyen dlm pukol 10.30 pagi . *yeaa pagi , jgn na perkotak katikkan statement aku :P . lpas bosan bosan , golek golek atas katil , dnga mp3 , bace novel . sume aktiviti itu bertahan selama 30 minit sahajaaa . oleh itu , maka aku pon bertenggek dgn sopan dkt dpan TV . mmg semua menarek lah kan cter , ttibe ttengok satu dokumentari nihh , hos dye Wan Sharmila *alaa , yg blakon jadi gedik dlm Sindarela n heroin cter Tari Tirana tuuh . bukan cer gossip panas artis seantero dunia okay ! tapi pasal tmpt melancong .

dkaaat Thailand nihh . Sawaddeekaa :) *teringat aku students thai yg dtg arituu :)
mmg lah kan , tmpat yg dia tunjuk tuu dkat Pasar Terapung , dlm Siam aku tk gheti laa pulak na translate . penah jehh tgkk tmpt nih *dlm TV jela ponn . yg paling ingat time aku tgk America's Next Top Model *hailaa hailaa , aku layan jugekk cter nihh . HAHA . yg models segala tu pose cam ikan kene jaring , wakaka . klakaa jehh , buad saket badan -__-

maaak aihh , sesak kalah jalan kat KL nihh , ingat jalan kat darat je JAM , skali kat sungai cenggini pon redahh je yekk . aku kalau campak kat sini , tara bole survive laah . ckp dah mcm ayam gossip dgn itik . dibuat sampan aku karamm , mmg selamat tinggal sayanglaah . aku tk gheti swimming segala bagai nihh , *agakagak dye bagi life jacket tak ? . mengikut yg aku tonton tadi , harga pusing pusing pasar ni RM30 satu jam . *kalau aku kawtim msty bole dpt RM15 je nihh :P

haa , pastu tgh aku bajet khusyuk sepenuh perhatian dan fokus , ttibe iklan lah pulek *name jawa dia commercial break :P . patu stat lahh balik *ekceli aku tk perlu pon iklan tu , tp na bg korg paham yg iklan itu hanyalah buang masa kerajaan aku . sekiann .

dorg pegi pasar lagi , *ape masalah korg dgn pasaar dkt Siam tu hahh ? . Okay , lpas aku tgkk . barulah paham , mmg dorg suke buadd pasar pelik pelik lokasi dia gamoknyaa . kalau tadi , atas air . skrg ni , bebetul sebelah landasan kereta api . dah lama hidupp btol lah dorgg nih . kan byk lagi tmpat kat muka bumi Allah nihh . haa , aku tahu kenapa . ni msty kes bayar sewa mahal . yg tu aku no komen , sobab ehh aku tk keje dgn gomen siam , wassalam :P

mcm mcm laah dorgg neh kan . pape jelaa . ni gara gara na attract pelancong lah kan . *tapi yg aku excited cer pasal negara org ni pahal ekk ? sebab aku pun ade hati na lawat negara org nihh , kan best kalau aku ni jutawann . hailaa hailaa , syokk tuuh . plus aku saje na share dgn korgg pasal tmpat orgg . timba penglaman pakai tenet pon jadi laa ekk . *aku tahu korgg kaya , penah pegi . shuuhh shhuhh :P



P/S : BUKAN ADE ORG BACE PON -__- HAHA

No comments: