Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Sunday, December 5

kenduris kendaras :)



Assalamualaikum bloggiees :P
cecuti neeh syok benor bejalan ,
pegi mane ? umah org kawenn :)
weehoo , almaklumlaah cuti sekolah ,
haaih , kenyang jea perot yea ? Alhamdulillah , rezeki :)
yg best tu sehari bukan satu rumah ,
kkdg satu dua tiga empat lima .
haaih , banyaak benor .
haa ! haa ! haa ! *toink ! mentol keluar
kenapa org buad kenduri sabtu ahad ? pffftt xp
td kenduri kat kampung :)
sedia maklum kampung kat Bangi Lama jehh -__-
ouhh seronok neeh .
jumpe itu adek adek kicik .
*even korgg sometimes annoying thp gaban , tp kak Nana still syg korg okay :) HAHA
lepas penat penat balik ,
ouh semalam punye ceritass tk habes share :P
*tknak tahu ? dah dah , berambuzz okayh
pegi kenduri dkat Klang , knduri kahwin laah
malam kott , dah lah hujan , sejuk kott .
guess what ?
lalu i-City wokk , *memang batak
tgk bawah :)


bukan aku snap , ini curik incik Google punye :)


before this dgn kengkawan umpat pasal tmpt neeh ,
ingat mende la kan , patu buad bodo jea . HAHA .
patu mkck aku pon dok sebok gegosip tmpt ni kt Mak aku ,
*ter-trigger laa sikit curiosity aku yg tk brape ni haa -__-
patu bising bising dalam kete
nak pegi situu , nak tgk jugaak , laawaa tu . kalepuul *colorful

exit first , ayah tnye ' nak pegi keh ? '
mak jawab ' ehh , tk payah laa '
akuu ' GRRR -__- *dalam hati '

exit second and mybe last ,
mak pulak tnye ' na pegi jugak ke Na ? '
aku cam , ehh ? aa *speecless jap , bia betik mak aku
patu mak ' eh , cepatlaah , kalo nak ckp nak . tknk kite balik '
aku ponn ' eh eh , nak nak '

ayah pon belok kiri .
woooooohooooooo .
syok neeh .
patu ttibe
TEETTTTT XP

jam laa pulekk , kalo strawberry ke blueberry kea sedap jugak .
patu ape lagi , aku dgn rela hati tp maseh agak kiciwaaa
' tkpe laa ayah , kite balik jela :( '
-
-
-
-
-
-
-
-
sampai umah daah !







No comments: