Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Thursday, December 16

pulak dahh ?

post ni KHAS untuk mangsa mangsa SPM 2011 :)

seperti yg korg sedia maklum ,
buku novel INTERLOK yg bakal kita KAJI tuu ,
dah diTARIK BALIK ? ohhoyy , memang baguslaah .
nasib baek aku belom stat lagi , tapi dah beli buku rujukan kott .
haiiyaa , mcm tahu tahu jea na pokaikan duit aku ehh :P
kesian kengkawan aku yg dah siap tuu , kalo aku jadi dorg la en ,
WOOHUU , crying without song lahh ( *menangis tk berlagu ) .
dgn adanya berita tuuh ,
OFFICIALLY aku tknk buadd folio .
japg dye tukar plak dirgahayu tuuh ,
eh jangan ! aku sepak lajulaju jugek karang :P


tokan bwh neeh , ini bukti diooo :)
http://www.bharian.com.my/bharian/articles/BukuteksSasteraditarikbalik/Article/

P/S : kacamata baru , SOON :)

No comments: