Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Wednesday, December 15

dah ada dah ,


Bismillahirahmanirrahim ,
A
ssalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh :)
dan Salam Satu Malaysia :)
bersyukur ke hadrat Ilahi atas limpah kurniaNya , dapat lagi kita bertemu dlm post kali ini .
di hari yang lapang di tanah yg gersang ini .

TEEETTTTT xp

haa , ni sume gara2 Pencarian Buku Rujukan
Antologi Dirgahayu Bahasaku dan novel Interlok .
sekaaali lagi PENCARIAN ! mmg aku pegi cari buku neeh -__-
okay , aku tipu ! aku tggu orang yg CARI-kan !
terima kasih yg tidak terhingga kepada kwn ku , Sujustme :)
Nyehehe , HEH -__-
patu skrg , faham tk yg aku cam kene buad bnda alah folio tuhh .
mcm siott jea aku pegi beli awal awal .
ehhh , lek lek . Nana kan budak baekk *keningkening
oleh itu , maka kami rakyat Malaysia dah JUMPA buku ituuu !


bawah kasi tgkk jugaaaa :P


TAARAAAAAAA *drumroll sikit
tgk tu , Tingkatan 5 bhai ! errr , mcm tak percaya laah -__-




bukak dalam sikit ,




lagi sikit ,




baca sikitt ,




selak selak lagi ,




patu ..




OKAY ! aku malas na buadd . hee~





P/S : tadi tusyen , Hebadd ! Hebadd !

2 comments:

syahindah zainal said...

mata aku dah bersinar-sinar tngk buku tu, HAHAHHAH

Nana said...

bersinar sinar ?
WHOAA . HAHA ,