Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Wednesday, December 15

rangkaian SOsial


tadi online fesbuk , tulis email patu password . mcm biasalah kan . ehh , perlu ke aku explain bab neeh ? OKAY ! tk kesah laa ehh , aku pon terUSHA . skali lagi TERusha CHATBOX aku .
makkk aiihh , ramei glerrr ( *tkan R tuu okay ) lah yg online kan . aku pon scroll dari yg kale hijau smpai jumpe yg mcm bulan sabit tu kan . cehh , tkde yg berkenann . HAHA .

bajet jea ade yg berkenan na chat ngn aku -__- PERASAN !

aku pon cam , apahal laa ramai yg tk kenal neeh . REMOVE karang , haiyaaa ! dah lah ta tego :P
ehehe , aku pon tk tego org sangat KOT !

heleh , sape ADD dulu skrg ? OKAY , FINE ! aku pon tk ingat :P

dulu zaman jahiliah time pakai Frenster ngn Mespes , perghh . bapak bangga neeh kawan beribu ribu . smpai dah tk terkira database . aku yg tk femes neeh , tklah beribu . HIPERBOLA jehh :P
obses sgt na berkenalan dgn org kan . bahasa kasar dye JAKUN . hoho . sume org na di tambahnya dlm senarai kenalan . yg mamat ke minah yg ' HOT-lah-sangat ' tu sume na add . patu cam RIAK daaah , HAHA . excited tahap gaban neeh ble na approve org . patu na tulis kat page org tuhh .
THANX FOR THE ADD ,

or pape yg sekutu atau yg berkutu dgnnya . KAN ? KOT-lahh !

dah dah , tu dulu okay :P

sekarang , ( mengikut kalendar Nana , sejak berusia 14tahunsetengah ) baru na sedar dan disedari dan menyedari bahawa , lagi ramai friends lagi banyak musuh dalam selimut . lagi byk strangers lagi laah hilang privasi .
BETOL tak KAWAN - KAWAN ? * angguk cepat !
patu , daling daling tk laa pulak online . mane korg ? stadi jea reti *kenyitmata
marah neeh ! marah neeh ! * style bapok
so sekarang aku dalam proses hanya mengekalkan kawan yg dikenali sahaja . sape laa jadi mangsa ekk ? alaaahh , bukan kaw perasan pon aku remove kaw kan . haaaktuihh :P tau dahh .
patu kalau na remove aku pon silakan , tk penah kesah pon . tk penah tahu pon . aku kesah kawan aku jehh :)
*Sayang aku kat korang . muahaha . na duaposen :P


(:_______________________________ :)


No comments: