Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Tuesday, December 21

nak pakai baju kuning :')

wassup peeps :) lemme tell what is UP to me dulu , OKAY ? *msty laa OK , ni belog aku :p

baju kuning ? yeaa , ape laa aku ttibe merepek na pakai baju kuning ni kan ?
haiyaa , tu pon na kecoh .
baju kuning means aku na pakai uniform time dkat P14 duluu .
hailaa hailaa mmg kes RENDUUygteramatlahsangat :'( ni anis laa punye pasal neeh , ltak gmba zaman babybaby konon as profile picture kt fb . Muehehe :P patu aku pon gedikgedik ikot sekali , dah lama gila tk contact dgn mereka mereka itu . Rindu jea dgn gelagat korg sume ouhh . paling sedih , kdg kdg mcm dah lupe ape yg penah berlaku . entah laa , otak aku ni cam pape jeaa .*tklah smpai hilang ingatan der ,

bilaa lah kita akan jumpe kembali ekk ? lagi lagi , mumu dgnn syu-chan dgnn aliya sekali . ayoyoyo , aku
culik gak korg ni lame lame . payah btol kan -__- . well , tujuan post ni pon sbb aku na habaq yg aku tk lupe korg . *ke korg yg dah lupe aku ? Kite geng time PMR duluu , form4 separated dah sume , dan sekarang kita dah nak SPM ? homaigodd , copat bonar maso berlalu . *kaw ingat kaw muda lagi ? segala suka duka , tawa lara , lulus gagal , ape lagi ? sume kita hadapi bersama . kalau dulu pepagi jea tggu cikin kat dpan err , blkg umah aku . pegi sekola sesama , balik pon sesama . ni laa dinamakan jiran sejati *winkwink . sampai jea , tros cari syuchan dgn dilaa . patu cam bese , dah agak dah si yamin n aliya msty time na dkat assembly baru na smpai *jalan jam yea kak ? yg paling berdaulat sape ? waalaweyhh , tk laen tk bukan Salsabilaa -_- PAPP ! , tutup citer

time dkat na PMR laa paling best kann . aku pon na buad confession laah nih . tyme KOKO ke time ade aktiviti ke kat sekolaa , aku selalu ponteng lepak surauu .
*ape kaw ni Naa , ponteng kat surau . hailaa hailaa. sampai la satu hari tuu , tgh syok syok na g tido neeh , masok masok jea tgk pakcik guard sorg neeh tgh syok membutaa kat dlm tuu . naseb laa langkah kitorg ni smooth mcm penari ballet , kalo tak ? KANTOI bhaii !! haiyyaa , sape laa yg pegi repot ni ? *aku jumpe , aku bunoh kaw , okay aku tipuu , jgn laah lari .haa , time post PMR tuu lagi laah heaven-lah-sangat- . yang kite snap snop gmba cam ntah pape tyme dok kat surau en , patu gelak mcm sial pasal mende ape ntah . time ni laah yg ngumpat pasal dorg translate kipas susah mati tuu . bengong habess -___- *aku tahu korg dah tahu lame , tp aku yg kuno ni baru jea tahu .

okay dah lah tuu , japgi aku tacing sape susaaa ? haa , tkde sape susaa -___- so , jom usha aweks cun-lah-sangat dibawah ini :) na nombor dorg ? meh private msg kat aku dkt fb okay ? hikhik . *aku dah mcm mak ayam dahh :P





ni laa baju kuning aku neeh :P ni minit minit terakhir aku pakai baju tuuh , JANUARY 2010


anis muka taiko , aliya bajet cun , cikin kononly comel , syu-chan manja ?

rindu saat menggedik kat BotaWet :) *Botani plus Wetland


muke na terjah toilett , hailaa hailaa . ini last dayy .ingat lagi :'(


setelah lama tidak ketemu , MAC kita bersatu kembali walau untuk seketikaa :')



I just really miss all those pretty faces that really colored my life and I will never forget you guys ? err , GIRLS.

2 comments:

eim Zeyleen said...

uwaaa~ rndu gakk kt merekaaaaa!

Nana said...

uwaaaa ~
begiitulaah